70 способів сказати «дуже добре»

  1. Ти зараз на правильному шляху.
  2. Пречудово
  3. У тебе це вийшло.
  4. Правильно.
  5. Це добре.
  6. Супер
  7. Я пишаюся тим, як ти працював (ла).
  8. Ти робиш це дуже добре.
  9. Це набагато краще.
  10. Гарна робота.
  11. Я щасливий(а) бачити цю роботу.
  12. Ти робиш гарну роботу.
  13. Ти близький(а) до істини.
  14. Мої вітання.
  15. Це те, що треба.
  16. Я знав(ла), що ти можеш це зробити.
  17. Зараз ти це зрозумів (ла).
  18. Нарешті!
  19. Ти швидко вчишся.
  20. Працюючи так само, ти досягнеш багато чого.
  21. Я не зумів (ла) б зробити краще.
  22. Це правильний шлях.
  23. З кожним днем у тебе виходить краще.
  24. Це гарний спосіб.
  25. Ти нічого не проґавив(ла).
  26. Так тримати!
  27. Надзвичайно.
  28. Прекрасно.
  29. Це найкраще.
  30. Остаточно.
  31. Сенсаційно.
  32. Тепер нічого тебе не зупинить.
  33. Відмінно.
  34. Це була першокласна робота.
  35. Чудово.
  36. Ще краще.
  37. Твій мозок попрацював на славу.
  38. Ти досягнеш успіху.
  39. Це видатний винахід.
  40. Фантастика!
  41. Неймовірно!
  42. Це чудова робота.
  43. Ти робиш це красиво.
  44. Як ти багато зробив (ла)!
  45. Розумник(ця).
  46. Ти справді це покращив (ла).
  47. Прегарно!
  48. Вітаю!
  49. Твоя правда!
  50. Так тримати!
  51. Ти зробив (ла) це вчасно.
  52. Мені подобається хід твоїх думок.
  53. Я пишаюся тобою.
  54. Дуже приємно вчити таких розумних дітей.
  55. Велика тобі подяка.
  56. Я ніколи не бачив(ла) нічого кращого.
  57. Твоя робота принесла мені багато радості.
  58. Молодчина!
  59. Повний порядок.
  60. Серйозний прорив.
  61. Ось цього я ще не бачив (ла).
  62. Ти неперевершений(а) сьогодні.
  63. Це вже успіх.
  64. Це твоя перемога.
  65. Тепер ти відчуваєш свої можливості.
  66. Ти справжній майстер.
  67. Щиро радий(а) за тебе.
  68. Не можу навіть передати свого захоплення.
  69. Грандіозно!
  70. Я вірю в тебе, у тебе завжди виходитиме не гірше.

Слова підтримки та заохочення для забезпечення позитивної емоційної атмосфери на уроці:

  • Давай спробуємо ще раз.
  • У мене теж не одразу все виходило, тому не втрачай надії.
  • Я завжди вважав(ла), що ти зможеш це зробити.
  • Повір у себе.
  • Я можу зрозуміти твій стан.
  • Я тебе розумію.
  • Я впевнений (а), що ти можеш.
  • Разом ми зможемо.
  • Сьогодні вийде краще, ніж учора.
  • Мені подобається те, що ти зробив(ла).
  • Навіть, якщо ти помилишся, я допоможу тобі.
  • Ти талановитий(а).
  • Я впевнений(а) у твоїх силах, здібностях, знаннях.
  • Мені приємно спілкуватися з тобою.
  • Я вірю в те, що все вийде.
  • Спробуймо зробити якнайкраще.
  • Цікава відповідь, оригінальна відповідь.
  • Відчувається співпраця.

Поради щодо встановлення довіри між проблемним підлітком і класним керівником

  1. Уважно вислухайте дитину, прагніть до того, щоб підліток зрозумів, що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти і прийняти його. Не перебивайте і показуйте свого страху. Відносьтесь до нього серйозно, з повагою.
  2. Запропонуйте свою підтримку і допомогу. Постарайтесь переконати, що даний стан (проблема) тимчасові і швидко пройдуть Проявіть співчуття і покажіть, що ви поділяєте і розумієте його почуття.
  3. Зацікавтесь, що саме турбує підлітка.
  4. Впевнено спілкуйтесь з підлітком .Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з дітьми – не нашкодь!
  5. Використовуйте слова, речення, які будуть сприяти встановленню контактів: розумію, звичайно, відчуваю, хочу допомогти.
  6. В розмові з підлітком дайте зрозуміти йому, що він необхідний і іншим і унікальний як особистість Кожна людина незалежно від віку, хоче мати позитивну оцінку своєї діяльності.
  7. Недооцінка гірша ніж переоцінка, надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряйте і викликати довіру в нього.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЮ ЩОДО МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ

  • Сприймайте учнів такими, якими вони є, з їхніми недоліками та перевагами.
  • Знаходьте позитивні якості в кожному учневі, акцентуйте їхню увагу на цьому.
  • Постійно висловлюйте довіру учням, проявляйте чуйність, повагу до них.
  • Надавайте позитивну словесну підтримку учням.
  • Беріть активну участь у розв’язанні особистісних проблем учнів.
  • Заохочуйте учнів до аналізування власних моральних цінностей.
  • З'ясовуйте причини навіть незначних відхилень у поведінці учнів.
  • Налагоджуйте щирі стосунки в повсякденному спілкуванні з учнями.
  • Спонукайте учнів дотримуватися слова, відповідати за власні вчинки та поведінку на власному прикладі.
  • Активно використовуйте прийоми невербального спілкування з учнями.
  • Створюйте ситуації успіху.

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ЩОДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО АГРЕСИВНОСТІ

  1. Пам'ятайте, що заборона та підвищення голосу — найменш ефективні способи у виправленні агресивності.
  2. Дайте можливість таким підліткам своєчасно виплеснути напруження за допомогою переключення уваги, виконання важливого завдання.
  3. Слідкуйте за власною поведінкою, контролюйте свій гнів, не надаючи йому форми погроз та звинувачень.
  4. Важливо, щоб підліток зрозумів, що він потрібна в класі, що його цінують та приймають. А для цього вам необхідно дізнатися про інтереси та здібності такого учня та перевести активність у корисне русло.
  5. Таким учням слід частіше надавати можливість працювати в групах, де успіх залежить від колективної роботи, вміння спілкуватися, домовлятися.
  6. Один із найбільш корисних способів змінити поведінку хлопця-підлітка — це акцентувати його увагу на хороших учинках. Щоразу, коли учень стримує себе і не починає бійку, просто зазначте, що він став сильнішою. Дитина реагує на похвалу, користуйтеся цим, для того щоб зробити доброзичливе ставлення звичкою.
  7. Уведіть штрафні санкції. Це можуть бути додаткові домашні завдання, виключення із групи довіри під час самопідготовки. Головне, щоб учень знав про можливі наслідки своєї поведінки.
  8. Допоможуть класні години, де піде мова про почуття, емоції та методи їх контролювання. Головне, щоб під час таких уроків було менше монологів, але в жодному разі не акцентуйте уваги класу на проблемних дітях.
  9. Отже, незважаючи на те що наявність агресії в поведінці підлітка завжди створює великі труднощі у взаємодії з нею, не можна оцінювати агресивні тенденції як виключно негативні.
  10. Слід пам’ятати про те, що вони можуть закономірно виникати на тлі підвищеної активності дитини в процесі її афективного розвитку і збігатися з періодом особистісних криз. Тому необхідно запобігати створенню умов, за яких агресивні прояви переростають у порушення.

Для підвищення мотивації учнів пропонується:

  • забезпечити в учнів відчуття просування вперед, переживання успіху в діяльності, для чого необхідно правильно підбирати рівень складності завдань і заслужено оцінювати результат діяльності;
  • використовувати всі можливості навчального матеріалу для того, щоб зацікавити учнів, ставити проблеми, активізувати самостійне мислення;
  • організувати співробітництво учнів на уроці, взаємодопомогу, позитивне ставлення класу до предмета і навчання в цілому;
  • самому правильно формувати стосунки з учнями, бути зацікавленим у їхніх успіхах, мати авторитет;
  • бачити індивідуальність кожного учня, мотивувати кожного, спираючись на вже наявні в учня мотиви;
  • деяких учнів доводиться змушувати вчитися, постійно заохочувати чи карати, залучати батьків для спільного контролю.

Умови формування навчальної мотивації учнів:

  • створення умов для самопізнання;
  • розвиток уміння вступати в діалог з навколишнім світом;
  • удосконалювання способів здобування знань;
  • створення активного пізнавального діяльного середовища;
  • оволодіння контрольно-оцінними діями;
  • застосування методів теоретичного й творчого мислення;
  • формування культури розумової праці.
Кiлькiсть переглядiв: 391

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.
Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №29 з поглибленим вивченням іноземних мов

Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, б-р Вишневецького, 10

Дата останньої зміни 09 Серпня 2019

Фотогалерея