FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Поради учням

  • Ти живеш серед людей. Не забувай, що кожний твій вчинок, кожне твоє бажання відбивається на людях, які тебе оточують. Знай, що є чітка межа між тим, що тобі хочеться, і тим, що можна. Перевіряй свої вчинки. Роби все так, щоб людям, які тебе оточують, було добре.
  • Ти користуєшся благами, створеними іншими людьми. Люди дають тобі щастя дитинства. Плати їм за це добром.
  • Учіться бути милосердними, гуманними людьми, що вміють володіти собою, і тоді зло ніколи не зможе перебороти вас.
  • Всі блага і радість життя створюються працею. Своєю працьовитістю ти примножуєш честь сім'ї, роду і створюєш своє ім'я.
  • Будь добрим і чуйним до людей. Допомагай слабким і беззахисним, а також товаришеві в біді. Не завдавай людям прикрості. Безсердечність породжує байдужість, байдужість породжує себелюбство, а себелюбство—джерело жорстокості.
  • Поважай та шануй матір та батька, вони дали тобі життя, виховують тебе і хочуть, щоб ти став чесним громадянином, людиною з добрим серцем та чистою душею.
  • Запам'ятай! На добро люди відповідають добром. Той, хто робить щось добре, не повинен чекати за це винагороди.

Поради щодо усної відповіді

1. Що означає питання, на яке я відповідаю?

2. Головною думкою моєї відповіді є - ....

3. Ключовими поняттями, на які я спираюся в відповіді є - ... Я розумію логічні зв’язки між ними Причиною є -..., а наслідком є -... Метою є -..., а засобом її досягнення є - ... Головним є - ..., а другорядним є - ...

4. Якщо потрібно, можу пояснити значення (інтерпретувати, розтлумачити) кожне з них

5. Можу пояснити теорію наступним прикладом (прикладами).

6. Можу відповісти на запитання моїх однокласників.

Як готувати домашнє завдання?

1. Не відкладай на потім, виконуй завдання в той день, коли його задано.

2. Наведи порядок на столі, підготуй належне приладдя.

3. Вимкни телевізор, радіо та інші відволікаючі засоби.

4. Склади план своєї роботи (з якого предмета почати, а яким закінчити).

5. Чергуй предмети фізико-математичного циклу з гуманітарними.

6. Пам’ятай, що робиш завдання не для вчителів і батьків, а для себе!

7. Зранку швидко повтори.

8. Якщо завдання тобі не вдається, сформулюй конкретні питання щодо теми для подальшого з’ясування їх з учителем або друзями.

Алгоритм читання тексту

1. Виділіть (випишіть) нові для Вас поняття, терміни, закони, інформацію тощо.

2. Керуючись підручником, словником надайте інтерпретацію (тлумачення, пояснення) кожному з виділених нових термінів, понять, законів

3. Які з виділених термінів, понять, законів залишилися незрозумілими для Вас? Зверніться по допомогу до вчителя або призначеного ним помічника з числа учнів

4. Установіть логічні ланцюжки, певні взаємозв'язки, наслідки, способи досягнення результату причина і наслідок мета і засіб

5. Виділіть, на Ваш погляд, головну думку в даному тексті. Чому Вона для Вас є головною?

6. Для вирішення якої проблеми, ситуації тощо можна використовувати дану інформацію?

Як вчити напам'ять?

1. Прочитай і визнач головну думку тексту

2. Розділи текст на смислові частини

3. Вивчи першу частину

4. Вивчи другу частину

5. Повтори першу і другу частини разом

6. І так далі!

Стратегія успіху або як обрати професію

Кожна людина хоча б раз в житті обирала собі професію. Щоб прийняти правильне рішення, необхідно враховувати ряд факторів:

  • власні побажання;
  • психологічні особливості та можливості;
  • потреби ринку праці.

Існує формула вибору професії, яка в загальному вигляді показує як прийняти оптимальне рішення.


/Files/images/1.png

Щоб дійти до зваженого рішення цієї формули слід зробити наступні кроки:

/Files/images/2.png Хочу: бажання, цікавість, прагнення;

/Files/images/3.png Можу: здібності, таланти, стан здоров'я;

/Files/images/4.png Треба: стан ринку праці, соціально-економічні проблеми в регіоні;

/Files/images/5.png Зона оптимального вибору (ЗОВ).

Щоб дійти до зваженого рішення цієї формули слід зробити наступні кроки:

- Cкладіть список професій, які Вам подобаються, цікаві, за якими Ви хотіли б працювати;

- Скласти перелік вимог до професії, що обирається;

- Складіть перелік своїх вимог:

  • професія, що обирається, й майбутній рід занять;
  • професія, що обирається, й життєві цілі;
  • професія, що обирається, й реальне працевлаштування за фахом;
  • професія, що обирається, й мої схильності й здібності;
Кiлькiсть переглядiв: 898